Rabu, 18 Januari 2012

#SOSIAL#IMEJ PONTIANAK DI MENARA CONDONG TELUK INTAN


Imej menyeramkan ni katanya dirakam oleh seorang peniaga di Menara Condong Teluk Intan dengan menggunakan handphone..

Menurut sumber, peniaga tu sendiri tak tau gambar yang dirakam tu ada imej horor lagi angker tersebut..

Gambar tu katanya diambil pada tengah malam kelmarin semasa peniaga tersebut mengemaskan gerainya selepas tamat waktu perniagaan di ekspo karnival jualan sempena Tahun Baru Cina..
Sekali tengok memang menyeramkan.., dua kali gua tengok, rasa kesian pulak dengan hantu pompuan tu.. Nampak kesunyian je kann..

Mesti dia tengah menunggu seseorang dibawah menara condong tersebut.. Mungkin tunggu chenta yang tak kesampaian agaknya...

Wohaa!!! Boleh buat skrip filem baru ni... David Teo taknak cilok idea gua ke? Bolehlah selit adegan ghairah pompuan berkemban dengan hero lelaki tunjuk bulu ketiak sewaktu bermukadimah zina..

Tak salah adegan-adegan macam tu beb.., asalkan ia bertujuan untuk memberi pengajaran pada penonton.. Tak percaya tanya Zul HandyBlack... Hahahahahaha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...