Isnin, 14 November 2011

#POLITIK# RAKYAT JOHOR SOKONG PENUH MAT SABU~


Syabas Mat Sabu~~~

“Rakyat2 di negeri Johor terutamanya di kawasan perumahan di Pasir Gudang telah menyatakan akan menyokong Mat Sabu sepenuh hati dan secara sukarela menyerahkankan boring keahlian Pas untuk menjadi sukarelawan Unit Amal pada pilihanraya yang akan datang”-Berita dari Planet Pluto!

Haha, jangan percaya beb! Berita ini mustahil untuk diterbitkan!~~~…berita yang sebenar adalah, penduduk di sebuah kawasan perumahan di Pasir Gudang cuba memantah ceramah yang diadakan oleh Mat Sabu tetapi Unit Amal Pas telah melakukan kekasaran dengan memukul salah seorang penduduk di situ.

Inikah nilai-nilai Islam yang sering keluar dari mulut pemimpin-pemimpin Pas? Unit Amal bley balun orang sesukati hati erk?

Agaknya inilah hasil tarbiyah yang telah diajar kepada Unit Amal Pas kepada pengikut-pengikutnya iaitu melakukan kekerasan asalkan dapat mempertahankan PEMIMPIN mereka. Taksub terhadap pemimpin mereka meskipun melanggar undang-undang negara…

Bodoh datang dr mana nie weh???

Yang pasti mesti kebodohan Mat Sabu Turun kepada pengikutnya..itu PASti….

Nota:
Mat Sabu Sudah Berjaya Membodohkan Pengikut-pengikutnya..Syabas!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...