Isnin, 14 November 2011

PEKERJA SECRET RESIPE YANG PEMALAS!~


Pekerja SR yang PEMALAS TAHAP GABAN! (bukan pic sebenar! gua tak sempat nak snap!

Pagi2 lagi SM nak membebel neh huh!... SM pergi makan di Secret Resipe (SR) di Tesco Ampang  semalam bersama keluarga. Al-maklumla hari cutila katakan..sibuk melayan anak buah yang comel2..Apa yang memanaskan hati SM iyerlah, perangai pekerja2 SECRET RESIPE  di SR yang pemalas gilerrrr wa cakap lu..heran sungguh….pelanggan tak ramai tapi lembap giler…

Ini bukan 1st times SM pergi ke SR tapi sudah 2nd times SM datang..still layanan macam hampeh!...1st time SM pergi bersama member2 rumah, punyerlah lama tak times untuk buat air sahaja!...lepas tur datang hantar makanan dengan muka yang berkerut2 dan masam mencuka…sakit hati beb!...minta bills pun punyalah susah!

2nd times pergi plak..pekerjanya2 sibuk menyembang di dapur tanpa peduli pelanggan yang datang…buat air pun sampai 20 minutes! Adoiiii2 diorang neh nak kerja ke per weh? Sioot betoi!...pastu2  SM dah feedup giler, minum cepat2 n mintak bills pun ambik masa sampai 10 minit. Yang kelakar giler bley plak silap bagi duit lebih 10 hengget kat SM..kira baik SM pulangkan balik duit tur n pekerja tur plak bley marah kat kawan dier n cakap ‘Wei ko nak shortkan duit aku ker’??? adoi kalo yer pun marah  janganlah bertengkar kat depan pelanggan!...


Lepas nie gua takkan pergi lagi ke situ beb! Mang pemalas giler pekerja2 kat citur…kalo ader manager SR baca artikel SM neh suh pecat jelah budak2 pempuan kat citur..semua pemalas giler..kerja tak kualiti beb! Sudahlah charged  mahai giler smapi 10 hengget! Lagi mahu malas kejer ke weh oit? Hangin gua beb!...
Nasep! kek Chocolate Indulge neh sedap! sejuk skit ati gua beb!

Buat pekerja2 SR, gua tak pernah jumpa lagi pangai, pemalas cam korang neh…mang kerja korang tak pernah ikhlas dan dapat gaji buta jeq…kalo ader pekerja macam korang neh pasti BUNGKUS lah SR kat ctur..patutlah tak ramai yang datang kat ctu…

Nota:
Kalo rasa tak nak kejer duq jerla mengangkang kat umah abih citer..nie kejer tp menyusahkan org!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...