Selasa, 18 September 2012

#KADIR SHIEKH FADZIR SUDAH JADIK NABI?#


Selepas Nik Abduh berkata Allah arahkan puak PAS berjuang ke Putrajaya,Kemudian disahut pula dengan mimpi Nabi Muhammad oleh Khatib di Kedah kononnya Islam akan menang dizaman Anwar Ibrahim nah yang terkini..Allah pula bercakap dan beri arahan kepada pemimpin pakatan agar menakluki Putrajaya.

Bagaikan kultus ajaran sesat kali ini barisan pimpinan pakatan sudah menggunakan tuhan dan rasul untuk menghasut dan pengaruhi penyokong pakatan. Korang pun tahu..puak pakatan nih bukan boleh fikir sangat sebab berotakkan kacang.. kalau pemimpin kata kambing boleh terbang..puak ni akan percaya sepenuh hati..begitulah jadinya jika pemimpin pakatan kata takluk Putrajaya kerana arahan tuhan dan rasul..rasanya selepas ini mereka akan melakukan apa saja kerana arahan ini bukan datang dari pemimpin sebaliknya datang dari tuhan dan rasul.


 Aiiii SHEIKH FADZIR UDAH NAK JADIK NABI MELAYU KER???sudah2 lah tur….




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...