Isnin, 5 Disember 2011

#POLITIK# Chua Soi Lek- “Saya Akan Sertai DAP jika HUDUD dilaksanakan”


Masuk DAP? hahaha..tunggu.....

Presiden MCA, Chua Soi Lek kerap kali menyuarakan pendapat yang bertentangan dengan parti.Bukan itu jer,  sibuk promote diri sendiri kononnya perjuang bangsa Cina di Negara ini padahal orang naik menyampah dengan pangai dia, Apek tua neh tak seDor…

Kenyataan yang dikeluarkan acap kali memainkan sentiment yang sensitif khususnya mengenai perkara yangberkaitan hukum-hakam agama Islam…kalo ko da bodoh sangat diam jer..zip mulut ko baik2..jangan menyusahkan orang sebab mulut busuk ko tu..ada paham?

Apa motif isu Hukum Hudud sengaja dibangkitkan berulang kali oleh Pemimpin Cina yang senasib dengan Anwar melalui pendedahan Video Seks ini? Adakah Soi Lek sengaja menggunakan platform suara DAP sebagai ugutan jahat agar beliau dipilih semula menjadi calon bagi kawasan Parlimen beliau sebelum ini iaitu Parlimen Labis.

MCA sejak sekian lama bersama anggota2 BN yang lain tidak pernah menimbulkan isu Hudud kerana keputusan bersama yang dicapai sejak Kemerdekaan Pertama pada 1957 tidak akan sama sekali menimbulkan isu2 sensitif sebegini.

Apa yang lebih menjangkalkan, beliau selaku Presiden dilihat bersendirian dalam isu ini dan tiada respons atau maklum balas sokongan daripada Peringkat akar umbi mengenai apa yang dinyatakan beliau. Rata2 Pemimpin MCA sejak dahulu bersama komponen2 yang lain tidak menganggap isu Hudud ini sebagai intipati yang perlu diperjelaskan.

Bodoh bukan alan2..ko, da buat stail Doggie pun janganlah otak pun macam anjing sial…..

Nota:

Cakap jerlah hang tengah jilat baik punya kat pemimpin DAP..malu2 alah konon nak sertai DAP..berAMBUS…lagi baik dari jadi ‘biawak hidup’ pada Barisan Nasional….



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...