Selasa, 6 Disember 2011

#POLITIK# BLOGGER PAPAGOMO AKAN DISAMAN HARI INI?


Papa Gomo Akan Cakap 'Ada Aku Kesah???, Aku Manyakk Luiit Oittt...'huhu

SM, nak tergelak n tergolek pun adO!, tiap hari ada pihak yang cakap nak saman ini papagomo! Tp sampai la neh pun tak!

Hari punya kes plak, ada pihak nak saman papagomo kononya 1laporan polis akan dibuat pada hari ini iaitu 6 Disember 2011/selasa, jam 2 petang di Balai Polis Jalan Travers. Siapa yang mahu membuat laporan polis dan menyaman papgomoi baca sini..sini...sini..sini..

Kononnya pihak yang mahu menyaman si papa gomoi neh@ Wan Muhammad Azri bin Wan Deris dalam laman web beliau www.papagomo.com telah melakukan fitnah terhadap  di dalam artikel berjudul “AMIN ISKANDAR PENULIS THE MALAYSIAN INSIDER AKUI DICABUL ANWAR IBRAHIM” pada capaian :

http://www.papagomo.com/2011/11/amin-iskandar-penulis-malaysian-insider.html Tulisan ini dilakukan pada tarikh tertera di laman web tersebut : 26hb November 2011.

Artikel yang didakwa memfitnah  itu dipercayai dilakukan atas niat beliau mempertahankan Datuk Razali Ibrahim daripada penulisan dan kritikan saya terhadap Datuk Razali Ibrahim, Timbalan Menteri Belia dan Sukan pada tulisan saya bertarikh 25hb November 2011 di capaian:


Nota:
Samanlah…Gomo Pun mang manyakkkk Luiittt…gomo cakap ‘ada aku kesah???’ hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...