Selasa, 8 November 2011

#POLITIK#MARINA TERGOLONG DALAM GOLONGAN LGBT???


Marina oh marina..jangan jadi SARDIN dah la~~~

Melompat 1malaya apabila Ambiga tetap mempertahankan pesta SEKSUALITI MERDEKA 2011, yang secara terang-terangan dengan norma budaya masyarakat di Malaysia. Tanya lah agama mana pun, terutamanya Islam yang melarang keras hubungan sesama jenis. Tiada individu yang bersetuju kecuali individu itu tak normah atau sudah hilang akal kerana terlalu terpengaruh dan gila kepada berkenaan.

‘Kemerdekaan Gender’ yang diperjuangakan oleh golongan berkenaan dengan menganjurkan pesta seperti itu mempunyai agenda tersembunyi dan diperjuangkan oleh tokoh yang gila populariti dan cenderung kearah kemaksiatan berkenaan.

Golongan-golongan golongan lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT) ini kononnya mahu hidup bebas tanpa ada sekatan dan pegangan agama  yang mana akhirnya. Tidakkah mereka sedar dan tahu tempias kesan buruk tabiat mereka mengundang padah kepada rakyat di negara dan dunia ini!? Penyakit kelamin merebak, masalah social semakin meningkat, bala dr Tuhan akibat daripada perbuatan mereka yang jijik itu!Baca Artikel SM sebelum ini di sini...

Apa kaitannya Marina Mahathir dengan agenda politik kerajaan BN sehinggakan segala pergerakkannya dikaitkan dengan BN dan kerajaan? Hanya kerana bapanya penyokong kerajaan, itu tidak menjadikannya penyokong kerajaan juga. Politik sama seperti beberapa perkara lain yang tidak ’wajib’ diwarisi sepertimana hubungan genetik.

Marina adalah Marina seperti yang kita semua tahu – anak Tun Dr Mahathir Mohammad dan Tun Dr. Siti Hasmah, tak lebih tak kurang.

Dunia politik negara kita memang penuh dengan kepelbagaian yang menarik untuk diperkatakan. Di parlimen kita sekarang, abang duduk sebagai penyokong kerajaan adik duduk sebagai penyokong pembangkang.

Diluar parlimen pula, Anwar sanggup berhabis sebahagian kemewahannya untuk menghantar anak lelaki tunggalnya menetap di New York kerana perasan yang Ehsan tidak sealiran dengan agenda politiknya dan tidak mahu Ehsan merosakkan impiannya ke Putrajaya sebagai Perdana Menteri. Dikatakan juga Ehsan berkawan baik dengan Saiful Bukhari dan tahu kejadian liwat tersebut memang dilakukaN BAPANYA.

Heran mengapa anak2 pemimpin TUN kerap kali mengundang KONTROVERSI….pasti ada sebab disebaliknya….takot hilang kepopular ker?

Note:
Ada makna neh………

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...