Jumaat, 5 Ogos 2011

KECOH BETOI PAKATAN HARAM!
KeCoH BetOi PuaK-PUaK PaKaTan NeH..InGat BeSO BeNor DeMe Neh...

Pakatan tuntut PM panggil sidang tergempar Parlimen

“Anggota parlimen Pakatan Rakyat hari ini menuntut Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak memanggil sidang tergempar Parlimen untuk membincangkang isu pertukaran status penduduk tetap (PR) kepada warganegara dengan sekelip mata.

Ahli Parlimen Kubang Kerian Salahudin Ayub berkata mereka akan menghantar surat dalam masa terdekat kerana mendakwa perkara "khianat" itu "mengancam keselamatan dan kedaulatan negara".

"Kami beri masa seminggu kepada perdana menteri untuk menjawabnya," katanya dalam sidang akhbar ahli parlimen Pakatan di di ibupejabat pakatan di Petaling Jaya hari ini.

Menurut Salahuddin, sidang itu mestilah diadakan dalam bulan Ramadan ini juga.

Turut hadir Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar (Lembah Pantai), setiausaha biro antarabangsa DAP Liew Chin Tong (Bukit Bendera), Pengarah Pilihan Raya Pusat PAS Dr Hatta Ramli (Kuala Krau), dan Timbalan Ketua Muslimat PAS Dr Mariah Mahmud (Kota Raja).

Semalam, Malaysiakini melaporkan, status seorang penduduk tetap yang berjaya didaftar sebagai pengundi bertukar kepada warganegara dalam tempoh empat jam sahaja selepas didedahkan.

Laporan itu mengundang kritikan pelbagai pihak, terutamanya oleh Pemuda PAS yang mendakwa memiliki banyak lagi bukti kes sebegitu berlaku.”

Amboi kecoh benar puak2 Pakatan Haram nie..bukan ker pihak JPN sudah terangkan bahawa itu adalah satu kesilapan terknikal..biasalah mana2 sistem kat dunia ini pun apabila aliran trafik terlalu sibuk akan berlaku kesilapan…wah..wah..takot benor puak2 pakatOn nie…hahahaha
Sampai nak panggil sidang tergempar Parlimen! Wah..wah…sudah berani, ingat diri besaQ sgt puak2 neh…Hancus..hancus….
Note:
LaGi DiLaYAn LagI HanCus….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...