Selasa, 24 Mei 2011

Khabar Gembira Kpd pesakit Yg Memerlukan Rawatan Dialisis!

(Gambar Sekadar Hiasan)
  • Pusat Dialisis Tan Sri Muhyiddin yang akan beroperasi awal tahun depan, dijangka menjadi pusat dialisis pertama negara yang memberi rawatan secara percuma kepada pesakit kurang berkemam-puan yg beroperasi di Kuala Lumpur.
  • Presiden Yayasan Tan Sri Muhyiddin (TSM) Charity Golf, Tan Sri Megat Najmuddin Megat Khas, berkata pusat dialisis pertama akan dibina berhampiran Taman Titiwangsa dekat sini, dengan kos RM1.5 juta dan akan diikuti pusat sama di Putrajaya dan Pagoh, Johor dalam masa terdekat.
  • Megat Najmuddin berkata, pusat dialisis pertama itu akan dilengkapi kemudahan mesin rawatan canggih dan dijangka mampu memberi rawatan kepada 20 pesakit dalam satu masa
  • pihaknya akan mendapat bantuan Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) dan Kementerian Kesihatan untuk mengenal pasti pesakit miskin yang memerlukan rawatan berkenaan.

    Semerah Cili!:  Moga Pesakit2 yg memerlukan rawatan dialisis di negara ini dpt mendapatkan khidmat di pusat ini seperti yg tlh dirancang!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...