Rabu, 28 Ogos 2013

MAMPUKAH UMNO MEMILIH PEMIMPIN YANG MENEPATI CIRI-CIRI TRANSFORMASI ???


Dalam saya memandang sinis pemilihan CEC DAP yang paling korup dalam sejarah,saya juga tidak lupa memerhati keadaan politik UMNO.Rata-rata, keadaan di peringkat Cawangan dan Bahagian telah pun panas di mana bahang pemilihan mula terasa.

Taktik dan strategi sama ada kotor atau bersih bercampur-baur dalam perjuangan antara cita-cita peribadi dengan agama,bangsa dan tanahair.Ada sesuatu tentang pemilihan kali ini yang membuatkan ramai melihatnya sebagai pemilihan paling penting dalam sejarah iaitu ia dikatakan bakal menentukan jatuh bangunnya,hidup matinya atau hilang kekalnya umat Melayu di dunia.

Pada dasarnya,UMNO telah sila klik di sini..sini..sini..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...