Rabu, 17 Julai 2013

KANTOI !!! #PRKKUALABESUT !!! CHE LONG A.K.A AZLAN TARIK DIRI DARI PAS KERANA MERAJUK ??? VIDEO INSIDE !!!


Apa sudah jadi dengan calon Pas PRK Kuala Besut Azlan Yusof@ Endut ni ??? Macam-macam perkara pelik yang berlaku keatasnya,Pas yang sepatutnya dahulukan Ulamak sebagai calon diambilnya kontraktor kelas 'A' sebagai calon,bila rasa kurang percaya akan kesetiaan calon kontraktor itu,disuruhnya berbai'ah dihadapan khayalak ramai.Tak cukup dengan itu,semalam mulutnya pula di plaster dan tidak dibenarkan untuk bercakap,bayangkanlah seorang kontraktor kelas 'A' dilabelkan sebagai kurang pandai dan lurus bendul.

Mahu dia tidak angin dan merajuk serta meng'kelaskan dirinya sebagai pengangkat bendera,aduh!!!! lagi gawat pengangkat bendera dijadikan calon oleh parti berwibawa Islam.Adun Pas Chukai dilihat terlalu memperlekehkan calon berkenaan,tekanan yang dihadapi dari dalaman Pas sendiri sudah cukup membuatkan calon ini kelihatan 'isim',tindak tanduk beliau yang perlu diawasi seperti budak-budak itu pasti mengjengkelkan,bawa diri sendiri pun tak pandai,macammana nak bawa orang lain ???  


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...