Rabu, 19 Disember 2012

SETEV SHAARIIBU DAKWA PEMIMPIN PAKATAN FITNAH NAJIB


Kilang fitnah PKR sejak akhir akhir ini punyai masaalah, sejak dari dulu lagi mereka tidak pernah gagal mengeluarkan pelbagai produk fitnah untuk sajian menjadi halwa telinga kepada para penyokong dan menghasuti rakyat.

Propaganda mereka mudah,pembohongan yang diulang ulang hingga ia akan kelihatan benar. Cuba kita lihat bagaimana kes Altantuya ,dahulunya kembali senyap dan sudah basi apabila Raja Petra orang yang pertama membuat dakwaan kononnya pembabitan Rosmah dan Najib membuat pengakuan bahawa kesemua ceritanya adalah rekaan semata mata.Malah beberapa individu didalam ceritanya juga tidak wujud.

Kemudian puak haprak ini mendakwa Rosmah berada dilokasi pada tarikh dan waktu  Altantuya dibunuh. Heboh satu negara ceramah ceramah pakatan bagaikan sarkis menjadikan modal untuk membuat fitnah. Pembohongan diulang ulang lagi.. Ramai yang percaya fitnah ini..kemudian..keluarlah bukti dibawah ini.


Tarikh dan masa seperti yang didakwa oleh Raja Petra dan SD Bala pada ketika itu ternyata satu pembohongan besar dan fitnah. Rosmah berada di satu majlis menghargai anak anak yatim.Malah Najib secara terbuka melakukan sumpah laknat beberapa kali di masjid dan Pisau sendiri menyaksikan di dewan PWTC beliau melakukan sumpah bahawa dirinya dan Rosmah langsung tidak mengenali Altantuya dan terbabit didalam isu ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...