Khamis, 2 Ogos 2012

#POLITIK# TEMBAK SAYA JIKA SAYA MUNGKIR JANJI- JANJI CALON PAKATAN HARAM

“JIKA NANTI SAYA TERPILIH, SETIAP BULAN GAJI DAN TUNJANGAN SAYA AKAN SAYA SUMBANGKAN KEPADA MASYARAKAT YANG MISKIN”- nie bodoh punyer janji atau benggong tak bertempat?

Nape gua cakap gitu beb? Seharusnya dalam kepala dalam setiap calon bukan hanya memberi tetapi perlu memikirkan kesan jangka masa panjang apakah dengan hanya memberi setiap bulan gaji dan elaun mereka rakyat akan terus hidup dengan baik?

Setiap wakil rakyat perlu bijak dalam mengatur strategik untuk membina sesuatu industri atau pekerjaan yang akan membantu dan menjana ekonomi masyarakat sesebuah tempat…bukannya hanya berjanji kossong tanpa berfikir panjang kerana hanya mahu kerusi!

Kebanyakkan calon2 PRU hanya berjanji kosong sajer! Bila da menang hilang ntah kemana..masa belum menang tepon 2 pagi pun sanggup jawab lagi..tp bila da menang tepon 10 pagi pon belum tentu nak angkat beb! 

So saper2 calon yang akan bertanding PRU-13 kali ini boleh guna janji2 berkenaan pastu mesti menang punyerrrrr..tak caya cubalah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...