Rabu, 1 Ogos 2012

#AD-DIN# BERI PENGAJARAN SETIMPAL DENGAN PERBUATAN 2 EKOR CINA NIE!




Seorang guru dan pengusaha sebuah pusat tuisyen di Tangkak hari ini memohon maaf kepada seluruh umat Islam terhadap tindakan mereka mengedarkan nota ringkas mata pelajaran Sejarah yang memaparkan karikatur menghina sahabat Nabi Muhammad SAW baru-baru ini.

Guru tersebut, Fu Chong Yoong, 26, melahirkan kekesalan dan tidak mengetahui bahawa tindakannya menggunakan karikatur itu akan menyentuh sensitiviti umat Islam di negara ini.

"Niat saya hanya ingin memudahkan para pelajar memahami apa yang diajar dan bukan untuk menimbulkan sebarang isu. Saya memang tidak tahu perkara ini merupakan sesuatu yang sangat sensitif.

Sementara itu, Lee Yee pula mengaku tidak tahu mengenai bahan yang disediakan tenaga pengajarnya sehinggalah isu terbabit disiarkan di akhbar.

“Selepas ini, saya janji akan lebih berhati-hati dan memantau bahan-bahan yang digunakan oleh guru tuisyen untuk mengajar. Kami juga telah meminta balik semua nota tersebut daripada pelajar dan telah menerangkan hal sebenar kepada mereka,” katanya.


Banyak Chanteek?? Nama jer cikgu beb! Tapi dua ekoQ nie boleh cakap tak mahu menjejaskan sensiviti agama? Pala otak hang..yg hang p buat karikatur untuk hina Islam apa pasal?

Pas dah kena tangkap hang baru nak ngaku salah?

Kalo betul hang tak niat nak menghina mengapa buat karikatur begitu beb!
Adoi hang nie mang kena Sula sudahnya beb…

Inilah bangsa2 DAP nie…tak tahu nak hormat agama orang lain…Kitorang orang Melayu nie tak der hati pun nak perlecehkan agama korang..sebab melayu nie mang tahu batas2 dalam menghormati agama orang..ada paham?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...