Khamis, 19 Julai 2012

#POLITIK# KERANA NILA SETITIK, HABIS SUSU SETEMPAYAN-PDRM

Anggota Polis Ini Yang Mencemarkan Imej Polis!~~~




Semakin hari semakin banyak video yang dikeluarkan oleh pelbagai pihak mengenai pangai jijik anggota polis..ini kah bahan dan menu yang mahu dihidangkan kepada rakyat yang memberi kuasa kepada polis untuk menjaga keamanan?

Gua, bukan nak kutuk polis beb! Tapi kerana pangai2 yang keji mereka ini yang memburukkan seluruh PDRM…
Adakah kerana mempunyai kuasa polis boleh berbuat  sesuka hati?

Skang semua maklumat hanya dihujung jari..bukan zaman hp dan computer besaq gedabaq, so tolonglah abag2 polis nie jaga skit pangai tur..

Video kat atas mayb ada penjelasan selanjutnya mengenai kejadian yang berlaku..gua pun tak pasti mengapa dan sebab musabab terjadi perkara tersebut…

PDRM wats are u waiting for? Bagi penjelasan agar semua rakyat berpuas hati dan tahu perkara sebenar…
Kotor n Jijik..itu ker slogan baru PDRM?

Renung..renungkan..assalamulaikum…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...