Khamis, 14 Jun 2012

#POLITIK#Kanak-kanak dipaksa sertai BERSIH?





Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim – Saya amat terkejut setelah menonton video propaganda politik DAP berhubung demonstrasi Bersih tempohari.
Video yang diterbitkan pihak pembangkang ini telah disunting sedemikian rupa sehingga ianya memberi gambaran berat sebelah pada hari kejadian dan berusaha menghasut rakyat untuk memberontak.
Seperkara yang amat jijik yang saya saksikan dalam video tersebut ialah tindakan pihak penganjur Bersih yang mempergunakan kanak-kanak untuk mencapai matlamat mereka.
Pelbagai alasan boleh dicipta atau dicanang tetapi saya pasti tindakan tindakan mempergunakan kanak-kanak yang masih mentah dalam demonstrasi jalanan adalah salah disisi undang-undang.
Aiyokk!!!..ini parti pun ada ker?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...