Rabu, 20 Jun 2012

#POLITIK# Kalau Pakatan menang-LGBT disahkan? Biar BetiQ?


Dalam Perlembagaan Negara khususnya Perkara 8 Klausa 1 dan 2, gender yang dimaksudkan adalah lelaki dan wanita. Untuk itu, dalam tafsiran Pelembangaan, seseorang rakyat negara ini, perlu mengisthirkan dirinya sesuai dengan tafsiran dalam klausa tersebut.

Namun, menurut Pakatan Rakyat, klausa tersebut tidak adil, kerana tidak mengiktiraf pilihan individu atau hak individu untuk mengklasifikasikan dirinya.

Pakatan Rakyat, menggunapakai tafsiran hak menurut barat, yakni pengkelasan jantina, selain lelaki dan perempuan, namun termasuk juga Lesbian, Gay, Biseksiual dan Transeksual (LGBT).

Melalui pengiktirafan itu nanti, adalah untuk membolehkan perkahwinan sejenis, seperti yang berlaku di barat. Nota- mana-mana agamapun di dunia, tidak mengiktiraf perkahwinan sejenis.-sumber Apa Yang Tersirat..

Kawan2 Boley Nilai Sendiri Apa Yang Diperjuangkan Oleh PR...adakah ini yang U Alls Mahu? Bertepok Tanganlah Semua  Kaum-Kaum yang Dilaknat Tuahan neh!...ada lelaki nak 
lelaki gak...bengong...
Terlalu Mengikut Nafsu Songsang, Padah Yang Menanti...Chau!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...