Jumaat, 9 Mac 2012

#POLITIK# KSN MERAJUK HANYA DAPAT KENAIKAN 7% SAHAJA

7% Jer?, Tak Per, Gaji Da BEsor...

Nak Sambung Lagi???

SBPA Batal!, SSM dikekalkan..wah ayat..pehhhh tak menahan tur…

Bukan itu SM, mak citer beb!..yang SM hangin 1 badan bukan sebab pembatalan tur, tp apekejadahnyer, dulu duq kalut-kalut p taklimat, p sain, pasang angan2 baek punyer..alih2 batal..adoii…

So, sapa yang bertanggungjawab? KSN..KSN…itulah nama yang harus kita Tanya…Berapa kali dah tindakan dan dasar KSN tidak menguntungkan dan menyebelahi kerajaan terutamanya dalam menjaga kakitangan awam di peringkat bawahan.

Itu pun ada hati nak jadik presiden Perbadanan Putrajaya lagi..wahh dasat beb!..SM, ras yang dia peduli hanya gaji, elaun besar dier jer..masa SBPA ada yang cakap kenaikan gaji tahunan dia sampai 130%..nak teberak dengar punya naik gaji dia..tujuh keturunan makan tak abih woit!

Kepada PM kesayangan ramai, dah tiber masanya kita tamatkan kontrak KSN neh! Dah tiga kali sambung tp pikir TEMBOLOK dier jer…PM, jenguk2lah yang dibawah neh..sebab kami neh memang banyak masalah yang BASIC..bukan seperti yang berada di atas tur..mang tak der masalah tapi sengaja cari masalah sebab GAJI BANYAK BENORRR….



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...