Khamis, 8 Mac 2012

#POLITIK# DUA EXCO KEDAH DEDAH RAHSIA SEBENAR

Ada Kejutan Lagi????

KUALA LUMPUR, 5 Mac: Isu pergolakan kerajaan negeri Kedah selesai apabila Timbalan Pesuruhajaya PAS Kedah, Ir Phahrolrazi Zawawi dan Dr Ismail Salleh akan menyertai semula barisan Exco kerajaan negeri. <Selesai Mankok Ayun Selesai???>

"Matlamat saya sudah tercapai, saya akan sertai semula Exco," kata Phahrolrazi kepada Harakahdaily.<Wah..tercapai Erk? Padahal Duq dalam Ribut Sebab nak election jer Weh!>

Ketika ditanya, apa matlamat itu, Phahrolrazi berkata, beliau mahu pentadbiran negeri Kedah dijalankan secara berjamaah.<Kalo Jemaah, Naper Duq Masok Paper Woit??>

kalo korang nak baca lagi berita neh, p bukak laman web Harakohhhh tur...SM malas nak layan beb! penat tgk laman web yang penuh dengan ubat kuat tur kuikuikui...

Jemaah bley pakai ker???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...