Rabu, 23 November 2011

#SUKAN# RAKYAT INDONESIA MAKIN BIADAP!


"They don't respect you, they don't respect our flag, they don't respect our King and they don't respect your parents. If you allow this to happen, then you are cowards. You must teach them what being Malaysian is all about. - Ong Kim Sweea

Adakah rakyat Malaysia ini terlalu Bodoh dan Banggang sampai terlalu baik dengan menerima semua perkara yang rakyat Indonesia buat? Mahu tunggu apa lagi? Rakyat Indonesia ini seperti tidak bertamadun dan dan seperti bermain dengan masyarakat Orang Asli di Hutan Amazon!

Pelbagai perbuatan jahat yang dilakukan seperti membakar bendera Malaysia, membuat huru-hara ketika sukan Sea berlangsung…mengepong, mengutuk, bertindak ganas! Tak cukup ker lagi masyarakat Malaysia mahu sedar?

Pelbagai pekerjaan yang diberikan kepada rakyat Indonesi a di negara ini, tetapi mereka sedikit pun tidak pernah bersyukur  untuk menghormati negara ini!itulah kalo terlalu dimanjakan sehingga PIJAK KEPALA!
Adakah rakyat Malaysia terus berdiam diri? Tidak mengambil apa2 tindakan bagi mengekang perkara ini dr terus berlaku?

Mana menteri Luar? Buat aper? Tengok sahaja? Lakukan protes dan aduan secara rasmi dan tuntut kemaafan daripada negara tak bertamadun itu! Sekurang-kurangnya kita bertindak pada tempat yangbetul bukan tahu angguk, geleng sahaja!

Rakyat Malaysia Mahu Diam lagi? WTF!
I
I
I
V
Ganyang??? Tak Padan Yang Hidup Miskin!

Nota:
Rakyat Yang Tak Bertamadun, macam mana boleh jadi tuan rumah sukan Sea???



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...