Isnin, 21 November 2011

#SUKAN# INDONESIA TAK PATUT JADI ‘TUAN RUMAH’ SUKAN SEA!

Sukan Asia Tenggara ke-26 diadakan di Palembang dan Jakarta, Indonesia pada November 2011 ini akan menjadi kenangan dan peristiwa terbaik dalam sejarah negara Garuda itu sekiranya pihak tuan rumah lebih professional dalam melaksanakan tanggungjawab mereka sebagai tuan rumah.
Tetapi seribu kali sayang, apabila SM lihat pelbagai penyelewangan seperti kes pengadil yang dirasuah, pilih kasih dalam memberikan markah kepada peserta luar negara dan tindakan tidak professional penonton yang seperti tidak bertamadun setiap kali perlawan sukan berlangsung.


Ini boley dilihat apabila banyak pergaduhan dan penyelewengan berlaku peserta daripada Indonesia tetap diberi kemenangan, meskipun persembahan sangat buruk dan penuh tipu helah. Saksikan aksi yg tiada di dalam sukan lain melainkan di Indonesia sahaja! hahaha.
PENGADIL+JURI+PESERTA+PENONTON INDONESIA=sama-sama minda KELAS BAWAHAN@TIDAK BERTAMADUN
Aksi 'Tom&Jerry':> Hanya di Sukan Sea Indonesia!~
I
I
I
V

Penonton Terajang Peserta?:> Bley Plak?Indon2..

Note:
Kola macam inilah Atlet-atlet Indonesia, alaMat bungkuslah Industri Sukan di negara berkenaan!~




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...