Khamis, 10 November 2011

#POLITIK# ANUWAR KATA OK JADI GAY?

Seksualiti Merdeka adalah badan berkempen untuk mendapatkan pengiktirafan mengamalkan seks luar tabie di kalangan kumpulan LGBT (Lesbian, Gay, Biseksual dan Trangender).

Kempen ini mencakupi semua kaum dan agama, termasuk yang berbangsa Melayu dan beragama Islam.

Pengakuan Azwan Ismail yang pernah disiarkan dalam channel youtube milik kumpulan tersebut ‘seksualitimerdeka’ pada tahun 2010 bukti yang jelas kempen itu turut mensasarkan kumpulan Melayu-Islam yang menjadi masyarakat majoriti negara.

SAYA GAY, SAYA OK....

“Saya Azwan Ismail, berumur 32 tahun. Saya telah mengambil masa yang agak lama untuk mengenali diri saya, untuk menyakini diri saya bahawa saya seorang Gay.

“Dan apabila saya berani mengatakan saya seorang Gay kepada orang lain setelah 30 tahun itu, saya telah menjadi seorang yang kuat dan yakin dengan apa yang bakal saya lalui pada masa depan.

“Memang tidak dinafikan agar sukar untuk menjadi seorang Gay di Malaysia, terutama kita adalahseorang Melayu kerana faktor agama dan budaya banyak mencorakkan kehidupan kita dan memberitahu kita apa yang kita boleh jadi dan apa yang kita tidak boleh jadi”, katanya.

Namun, menurutnya semua halangan terutamanya agama Islam yang melarang penganutnya melakukan aktiviti homoseksual adalah salah kerana itu sekadar pandangan dari kumpulan hetroseksual (kumpulan seks normal).
“Tetapi kita (golongan Gay) kena ingat bahawa apa yang diberitahu orang lain, apa yang diberitahu oleh guru-guru kita, ustaz kita, kawan-kawan kita kebanyakannya dari pandangan seorang hetroseksual (seks normal).

Mereka (golongan hetroseksual) tidak merasai atau tidak memahami menjadi seorang yang Gay. Kita lebih mengetahui diri kita dan kita perlu mengambil masa dan terus mencuba untuk memberitahu orang-orang sebegitu “, katanya.

Menurutnya untuk melepasi semua benteng budaya dan agama itu, kumpulan gay Muslim perlu mencari sumber kekuatan dan berpegang teguh dengan sumber kekuatan tersebut untuk mendapatkan kehidupan gay yang lebih baik pada masa depan.

“Saya yakin keadaan menjadi lebih baik. Kita perlu mencari sumber-sumber kekuatan di sekeliling kita kerana terdapat mereka yang dapat membantu kita dan akhirnya dapat memberi keyakinan kepada diri kita (SIAPA SUMBER TU? ANUWAR IBRAHIM KER?) untuk menempuhi hari-hari yang akan datang untuk menjadi seorang Gay yang lebih tabah.

“Saya harap anda akan dapat menemui sumber kekuatan itu dan berpegang kepadanya danakhirnya yakin untuk memberitahu orang lain, saya Gay, saya OK”, katanya.

SM, tak terkejut langsung mamat neh mengaku dia GAY!, Apa maksud dia mencari "sumber-sumber kekuatan di sekeliling kita kerana terdapat mereka yang dapat membantu kita dan akhirnya dapat memberi keyakinan kepada diri kita untuk menempuhi hari-hari yang akan datang untuk menjadi seorang Gay yang lebih tabah''..adakah Anuwar yang dia maksudkan?

Cuba kita lihat bagaimana gay jamban neh cuba mengadu masalahnya kepada ANuwar Ibrahim>:

Kod Rahsia : Anwar ‘Orang Macam Kita’

Komunikasi twitter di antara seorang aktivis Seksualiti Merdeka, Amir Muhammad dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim berkenaan topik ‘Orang Macam Kita’ membuka satu lagi polemik baru yang turut mengesahkan Ketua Umum PKR itu termasuk dalam salah seorang lingkaran LGBT (Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender).

“Laman Anti-Anwar menyerang ORANG MACAM KITA. Tetapi (lebih terkejut mereka) salah eja nama saya!”, kata @amirmu twitter milik Amir Muhammad kepada Anwar.

“Bukan baru – komplot Umno sejak 12 tahun!”, jawab Anwar

Ayoyo~~ secara terang-terangan si gay tua menyokong gay jamban ini.Adakah ini membuktikan kepada kita bahawa Anuwar sememangnya dalam diam menyokong puak2 lahanat LGBT ini? buktinya ada di atas...

Note:
Dua2 neh elok di bakar shj!







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...