Khamis, 20 Oktober 2011

TAAT KEPADA AMBIGA, TIDAK UNTUK AGAMA ISLAM?

SumBer PiC-Wa RemBat INi PiC Dr TuN FaiSaL


Kata-Kata Orang PAS>….

“Presiden PAS Datuk Seri Haji Hadi Awang dalam satu kenyataan memberi alasan keputusan itu dibuat kerana ia dimaklumkan bahawa majlis ini
(yang dianjurkan oleh NGO ) tidak melibatkan parti-parti politik.

“Maka PAS mengambil pendirian untuk tidak terlibat dalam himpunan tersebut sebagai menghormati kehendak penganjur program,”katanya.”
-Berita Harian

Kata-kata Orang PKR>…

“Perhimpunan Sejuta Umat Islam selamat akidah tak untungkan parti

KUALA LUMPUR: Parti Keadilan Rakyat (PKR) tidak akan menyertai Himpunan Sejuta Umat (HIMPUN) Sabtu ini di Stadium Shah Alam.

Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, keputusan itu dibuat selepas mengadakan mesyuarat semalam dan semua anggota pembangkang sebulat suara mendapati ia tidak akan memberi hasil yang positif kepada parti berkenaan.

PKR bimbang penyertaannya dalam HIMPUN kelak akan dipergunakan dan diperalatkan oleh pihak tertentu terutama daripada beberapa parti politik arus perdana, katanya pada sidang media di lobi Parlimen, semalam”-Berita Harian.

Apa yang SM, lihat puak2 pembangkang haram niesudah terlalu jauh menyimpang dari agama..mulut kemain melalak2 pasal agama…ke hulu ke hilir bercakap soal agama tetapi sebenarnya menggunakan agama demi kepentingan sendiri apa kes neh?

Heran erk? Dulu perhimpunan BersHit 2.0 yang terang2 haram tak der plak timbul soal halal ker haram? Tak pernah terfikir plak kesan buruk yang diterima oleh org lain. Bukan ker dalam Islam menyakiti org lain dengan tindak tanduk kita itu sebenarnya salah satu perbuatan yg berdosa?

Tapi dalam soal ini, demi menyelamatkan akidah umat islam tak mahu plak turut serta…sibuk membangkang kononnya ini agenda BN…pelik..agenda apa? Demi menyelamatkan akidah umat islam perlu agenda tertentu ker?

Heran SM dengan pemimpin2 puak2 pembangkang ini…apa sebenarnya perjuangan mereka ini? Betul ker perjuangan kerana Islam atau kerana nak selamatkan tengkuk sendiri??? sehingga sanggup menjual agama sendiri! buktinya sehingga sanggup mengikut Aci sambiGa demi mendapat populariti meskipun perbuatan itu salah! ingatlah wahai pemimpin2 Pas&PKR..Niat tidak menghalalkan Cara~

Note:
Ini ker pemimpin2 yang mahu menyelamatkan akidah anak2 kita yang bakal menerajui negara? fikir..fikirkanlah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...