Isnin, 31 Oktober 2011

#POLITIK# ANAK LIM GUAN ENG PASTI SUKA PEMPUAN NEH!

Tunjuk jangan tak tunjuk~~


MarCus (anak sape korang cari sendirik) pasti suka dengan telatah dua orang wanita neh!

LVIV, Ukraine - Dua wanita yang mendedahkan payudara dalam satu tunjuk perasaan menentang pelancongan seks, pelacuran dan penjualan minuman keras semasa Pusingan Akhir Kejohanan Kesatuan Persatuan Bola Sepak Eropah berlangsung pada tahun depan ditangkap polis di sini kelmarin.

Kedua-dua mereka yang tidak memakai baju dan hanya berseluar panjang membuat tunjuk perasaan tersebut di depan Stadium Arena Lviv.

Mereka yang merupakan anggota hak asasi wanita yang dikenali sebagai FEMEN membuat tunjuk perasaan itu sebelum majlis pembukaan stadium berkenaan berlangsung.

Stadium itu menjadi salah satu lokasi pertandingan kejohanan tersebut. – Agensi

Apa kata Marcus dan rakan-rakannya mengadakan demontrasi seperti ini..pasti banyak orang di dalam negara dan luar negara datang melancong di PULAU PINANG sekaligus menaikkan lagi ekonomi negeri pulau yang akan jadik China Kecil tak lama lagi…

Note:
MarcUs tidak akan dapat menahan perasaan apabila melihat perempuan ini hahahaha….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...