Selasa, 12 Julai 2011

PELAJAR:
BETUL DIPERALAT ATAU MAHU DIPERALATKAN?

Para Pelajar Yang DiSyaki Terlibat Di dalam Perhimpunan BERSIH 2.0 Kelmarin Bakal diKenakan Tindakan Tidak Lama Lagi...




Adakah MANUSIA ini akan bertanggujawab kpd semua para pelajar yg dikenakan kpd mereka kerana menyertai perhimpunan HARAM BERSIH? sama2 kita lihat kesudahannya....



Harapan menggunung tinggi kedua-ibu bapa di kampung utk melihat anaknya musnah sama sekali apabila anak2 mereka terpengaruh dengan setiap agenda pembangkang! adakah ini nilai yg kita harus JUNGJUNG???

Menteri Pengajian Tinggi, datuk Seri Mohamed Khaled Nordin hari ini sedang menunggu laporan drpd pihak polis berhubung pembabitan penuntut pengajian tinggi awam dlm phimpunan haram di Lumpur kelmarin.
Semerahcili!, merasakan ini satu perbuatan bodoh dan tidak berakal beberapa siswa&siswi yang terlalu mengikut nafsu dan mahu di pandang HERO&HEROIN di kalangan rakan-rakan lain. Adakah mereka sedar mengenai kesan yang bakal mereka hadapi sekiranya dapat dikesan mengenai pembabitan himpunan haram anjruan BERSIH berkenaan?
Semerahcili! Juga pernah belajar hingga ke IPT, ttpi tidaklah sampai terikut2 dengan agenda pembangkang yg nyata menggunakan nama BERSIH yang diwujudkan oleh badan2 NGO utk kepentingan politik semata2…Semerahcili!, masih boleh berfikir secara releven dan tahu setiap duit dan pengorbanan kedua ibu-bapa untuk melihatnya anaknya hingga ke menara gading ke sampaian….adakah mereka sedar setiap perbuatan mereka ini akan mendatangkan 1001 bala kpd mereka? Adakah selepas mereka ditangkap dan dikenakan tindakan tata tertib oleh pihak U mereka merasakan pemimpin-pemimpin Pembangkang ini akan membantu mereka kelak?
Sekiranya mengatakan mereka ini bodoh dan tidak tahu berfikir, pastinya kata-kata Semerahcili!, disangkal sama sekali!, silap2 dimaki hamun oleh pelajar2 ini barangkali…..tetapi sekiranya mereka ini waras dan mengakui KEBIJAKSANAAN mereka mengapa terlalu mudah terpengaruh dengan hasutan bodoh Si S AMBIGA Sreenevasan?
Seronok berdemo? Seronok seperti hero&heroin terkinja2 di atas jalan raya? Seronok merasakan diri sudah terlalu pandai&hebat? Seperti biasa tepuk dada Tanya Iman…..walahu’lam….


1 ulasan:

  1. Dawn,Jang,Nawaiwaqt,Express Jobs ads in Pakistan with all paper admission,careers and Classified Ads.http://allpkjobz.blogspot.comprovides all Ads for University,college,business and jobs in Pakistan as daily from dawn news paper and Jang newspaper.

    BalasPadam

SaLam SeMua KeKawaN YaNg RaJIn NaK KOMen Kat BloG Gua Neh..KoMenler Kaw..Kaw..PunYer..GuA TalAk KesaH Oooo..Tp If Pas Neh adeR YanG KeNa MeraNgkaK NaEk MahKaMah JanGan MiNTak ToloNg GuA..TerIma KasIh...